Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.12.2024, 22:12

Опорний заклад "Кролевецький ліцей №3"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 160
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа сьогодні

 

 

 

 
На освітянській та науковій ниві нашої країни є заклади, установи та особистості, які відіграють вагому роль у вихованні й навчанні молодого покоління.
 З метою гідного представлення позитивного іміджу кращих навчальних закладів та наукових установ України, а також діячів науки й освіти започаткована щорічна Загальнонаціональна громадська акція «Флагмани освіти і науки України», яка проходить за підтримки Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Державного Комітету з питань науки.
Організаційний комітет рекомендував Кролевецьку спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів №3, як один із кращих навчальних закладів Кролевеччини до участі у Громадській акції «Флагмани освіти і науки України», заключний етап якої відбудеться у травні 2011 року в м.Києві.
Кролевецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 першою в місті і районі отримала цей статус 23.02.2003 року. Це був рік атестації школи, за підсумками якої регіональною радою по ліцензуванню та атестації визначено «високий» рівень її освітньої діяльності з наданням права реорганізації у навчальний заклад нового типу.
1 листопада 1958 року – початок історії школи, відкриття початкової школи станції Московсько-Київської залізниці;
 30 грудня 1960 року – школа передана у відомство відділу освіти як Кролевецька восьмирічна загальноосвітня школа №3;
1 вересня 1986 року – збудовано нове приміщення школи;
 у 1986-1987 навчальному році – школа набула статусу середньої.
2003-2004 навчальний рік – новий етап розвитку школи, вона починає функціонувати як спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів.
З 2001 року школу очолює Онікієнко Світлана Степанівна – вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії. Заступники директора – її надійні помічники: з навчально-виховної роботи – Литвинчук С.В. (відмінник освіти, старший учитель, спеціаліст вищої категорії), з навчально-методичної роботи – Авраменко Ю.Л. (старший учитель, спеціаліст вищої категорії), з виховної роботи – Москаленко Л.В., з господарської роботи – Захарченко В.М.
1 вересня 2011 року Кролевецька СШ І-ІІІ ступенів №3 святкуватиме 25-літній ювілей.
 Щоб школа була привабливою, мала свій неповторний образ, вона повинна мати довгострокову освітню стратегію, власну філософію, своє бачення майбутнього, а також власну символіку, яка відображає унікальність навчального закладу, особливості його життєдіяльності. Символи підкреслюють неповторність школи, роблять зрозумілішим її завдання й принципи, пробуджують почуття причетності та самоідентифікації. Це – герб школи, її гімн, девіз і кредо, шкільна форма.
 
Девіз школи
«Шукати, знаходити і не зупинятися на досягнутому!»
 
Педагогічне кредо школи
«Від традиційної школи – до школи з традиціями, яка є осередком людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку!»
 
 

 
 
Сьогодні Кролевецька спеціалізована школа №3 – найбільший навчальний заклад Кролевецького району, в якій здобуває освіту 631 учень. За 24 роки вона дала путівки в життя 1437 своїм випускникам, 121 із яких отримали золоту медаль і 54 – срібну.
У школі працює згуртований колектив висококваліфікованих педагогів. Навчально-виховний процес забезпечує 61 учитель. З них: 10 – учителі-методисти (Онікієнко С.С., Сідюк Н.Ф., Онщенко Г.І., Коваль Н.П., Пурига К.С., Пуховська Н.В., Рубан К.О., Васильченко О.І., Фрунзе С.В., Коленко О.А.), 41 учитель – спеціалісти вищої категорії. За майстерність та високу результативність у професійній діяльності 15 учителям присвоєне педагогічне звання "старший учитель”, 18 – нагороджені знаком "Відмінник освіти України”.
Учителі забезпечують високий рівень знань школярів: 81 учень – відмінники навчання, якість знань (високий та достатній рівень навчальних досягнень) становить 43%, успішність – 93%. Педагогічний колектив школи спрямовує зусилля на реалізацію завдань навчального закладу нового типу, а саме на спеціалізацію навчання. 
Школа є однією з перших у районі по впровадженню поглибленого та допрофільного вивчення предметів. Освіта у старшій школі функціонує як профільна, що створює сприятливі умови для врахування індивідуальних особливостей, інтересів і потреб учнів, для формування у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності. Математичний, хіміко-біологічний, суспільно-гуманітарний, спортивний, природничий, філологічний – ось перелік класів, які випущені за останні 6 років.
Із вдячністю говорять випускники про навчання у профільних класах, адже 90 відсотків старшокласників вступили до вищих навчальних закладів за профілем навчання. Щороку випускники навчального закладу показують високі результати за підсумками тестування у ЗНО, а гордістю школи і району стала випускниця хіміко-біологічного класу Катерина Салтиш, набравши 200 (максимальну кількість) балів з біології (учитель Лисенко Л.П.).
Утілюючи в життя Концепцію профільного навчання, школа розпочинає роботу по виявленню здібностей та нахилів дітей до наук ще у початковій ланці. З цією метою у 2-4 класах вводяться курси за вибором: сходинки до інформатики, риторика, основи економічних знань, логіка, права дитини тощо. Ранню профільну підготовку учнів 5-7 класів забезпечено через мережу мотиваційних допрофільних курсів, гуртків, факультативів. Формою реалізації допрофільної підготовки у 8-9 класах, крім факультативів, предметних гуртків та курсів за вибором, є поглиблене вивчення окремих предметів на диференційованій основі. У поточному навчальному році здійснюється поглиблене вивчення української мови у 8-А, 9-Б класах, математики – у 8-Б, 9-В класах. На цьому етапі з учнями та батьками проводиться значна інформаційна робота, профільна орієнтація: анкетування, співбесіди, психолого-педагогічна допомога у прийнятті рішення щодо вибору профілю навчання у старшій школі. У 2010-2011 навчальному році відповідно до потреб та запитів учнів і їхніх батьків були сформовані 10-ті класи за такими профілями: іноземної філології (із вивченням двох іноземних мов – англійської та французької), правовий та універсальний; 11 клас продовжує навчання за природничим напрямом профілізації.
Школа має 6-річний досвід роботи по вивченню другої іноземної (французької) мови, яка вводиться з 5-го класу, бо обравши європейський вимір мовної освіти, ставить за мету готувати своїх випускників усебічно розвиненими, конкурентоспроможними громадянами, перед якими відкриються реальні можливості навчання, проходження практики, стажування та роботи в зарубіжних країнах, чого неможливо досягти без знання кількох іноземних мов.
У класах, які вивчають 2 іноземні мови, з 2010-2011 н.р. введені заняття ритмікою ритміки, що дає можливість динамічного розвантаження, підвищення рухової активності і гармонійного розвитку дітей.
Щаслива доля дала школі можливість співпрацювати зі столичним ВНЗ – Київським національним університетом технологій та дизайну (КНУТД), який є членом Європейської асоціації університетів та Всесвітньої асоціації університетів текстильного профілю. У 2002 році укладено угоду про входження СШ №3 у навчально-науково-виробничий комплекс при КНУТД, згідно якої з 2003 року при школі організовано філіал підготовчих курсів на факультет хімічних технологій , а з 2006-2007 н.р. – й на інші факультети. Щороку курси користувались попитом серед учнів шкіл міста, району, іноді їх слухачами були одинадцятикласники з інших районів. А право на квотне місце (зарахування на державну форму навчання без іспитів, за рішенням педради) мали лише випускники СШ №3 – тобто тієї, з якою укладено угоду про співпрацю. Протягом 7-и років можливості довузівської підготовки дозволяли поєднати майже одночасне завершення навчання в школі і зарахування до університету, за цей час учні школи отримали 31 квотне місце. Сьогодні, у зв’язку зі змінами в Умовах прийому до ВНЗ, право на додаткові 20 балів, крім результатів ЗНО і середнього балу атестата, мають вступники на технічні спеціальності, які навчались на підготовчих курсах, тому їх актуальність зростає. Така плідна співпраця з ВНЗ – приваблива й ефективна послуга для жителів міста, яка заслужено сприяє росту соціального авторитету та позитивного іміджу спеціалізованої школи.
Згідно угоди з Корпусом Миру США в Україні в Кролевецькій СШ №3 з грудня 2010 року працює доброволець Корпусу Миру Медлін Райф, яка, застосовуючи прогресивні сучасні методики, заохочує учнів до активного вивчення англійської мови на уроках та в позакласній роботі, значно покращує рівень оволодіння іноземною мовою.
Педагогічний колектив тісно співпрацює із ДНЗ №7, 9, 10, цінує партнерські стосунки з дошкільними навчальними закладами, на базі яких щороку набирає перші класи.
У навчальному закладі створені всі умови для успішної реалізації завдань сучасної освіти, є відповідне навчально-методичне, матеріально-технічне та кадрове забезпечення. До послуг учнів – 3 комп’ютерні класи з підключенням до мережі Інтернет, мультимедійні засоби навчання, сучасні укомплектовані кабінети хімії, фізики, біології, географії, математики, світової літератури, образотворчого мистецтва, трудового навчання.
Методична робота школи спрямовується на розвиток творчої особистості вчителя і учня, на створення сучасної, модернізованої, висококомпетентнісної моделі школи, на покращення умов навчально-виховного процесу, виявлення, вивчення та популяризацію педагогічного досвіду вчителів. До обласного банку передового педагогічного досвіду занесені роботи директора школи Онікієнко С.С., вчителя географії Рубан К.О., вчителя початкових класів Коленко О.А.
Учитель обслуговуючої праці Медвідь О.Ю. очолює обласну творчу групу вчителів трудового навчання та три роки поспіль входить до складу журі ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Учителі школи керують роботою районних методичних об’єднань: української мови та літератури – Дмитренко А.В., світової літератури – Коваль Н.П., англійської мови – Литвинчук С.В., математики – Галанова В.А, географії – Васильченко О.І, фізики – Лубенець М.І., фізичної культури – Скиба А.М., районну динамічну групу вчителів образотворчого мистецтва очолює Демченко С.І. Педагоги із задоволенням діляться власним досвідом роботи з колегами міста, району та області. На високому науково-методичному рівні у 2010 році проведено засідання обласної школи педагогічної майстерності вчителів музики на тему «Національне виховання школярів засобами регіонального музичного фольклору». Т.В.Ткаченко познайомила вчителів області та району із своїми наробками по використанню краєзнавчого матеріалу при викладанні музики та родзинками власного педагогічного досвіду роботи з даного питання. У цьому ж році учасників засідання обласної творчої групи вчителів географії вітала Рубан К.О, яка поділилась досвідом з питання вибору шляхів розвитку творчих здібностей обдарованих учнів. Найтепліші відгуки звучали з вуст учасників обласного семінару вчителів обслуговуючої праці на адресу Медвідь О.Ю., яка не тільки провела майстер-клас по використанню техніки «ізонитка», а і за словами обласного методиста Крот Г.В. створила унікальний кабінет трудового навчання, подібного якому нема у області.
 
 
Педагоги школи активні учасники професійних конкурсів: «Класний керівник року» (переможці: Ткаченко Т.В., Несин Н.В., Сідюк Н.Ф., Скиба А.М.), «Кращий педагог-організатор» (переможець Клок Н.М.), «Бібліотекар року» (призер обласного етапу Клок С.М.), «Учитель року». Тільки цього року у районному етапі конкурсу брали участь 5 педагогів, два з яких стали його переможцями і учасниками обласного етапу (Павлова І.М. у номінації «світова література», Демченко С.І. у номінації «образотворче мистецтво»), лауреатом районного конкурсу у номінації «початкові класи» стала Наталенко Л.Л.

Рекордом школи і району є участь у ІІІ (Всеукраїнському) етапі конкурсу «Учитель року – 2003» (м.Дрогобич), учителя трудового навчання Медвідь О.Ю., та одночасно два лауреати обласного конкурсу «Учитель року-2009»: Подобрій М.М. у номінації «фізика» та Ткаченко Т.В. у номінації «музика».

Лауреати обласного етапу конкурсу «Учитель року-2009»
Ткаченко Т.В. Подобрій М.М. (зліва на право)
 
Про досягнення вчителів, учнів свідчать публікації про школу у обласному освітянському часописі «Педагогічна трибуна», газеті «Сумщина», газеті обласного управління з фізичного виховання та спорту «Прес-тайм», районному часописі «Кролевецький вісник». Успішні виступи спортивної команди школи, інтерв’ю тренерів та спортсменів на «Іграх чемпіонів» можна побачити на каналі УТ-1 та обласному каналі «Відікон».
На сучасному етапі розвитку освіти колектив Кролевецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів вбачає першочергове завдання у тому, щоб вести до успіху кожного учня, виховувати особистість, здатну до самореалізації та саморозвитку і тому одним із основних напрямків її діяльності є створення цілісної системи виявлення, розвитку, підтримки та стимулювання талановитої молоді. Уже не перший рік навчальний заклад є опорним у районі по роботі з обдарованими дітьми, а у 2010 році зайняв І місце у конкурсі-огляді на кращий проект по роботі з обдарованою молоддю серед закладів району. У школі з успіхом реалізується проект «Будь успішним!», метою якого є створення оптимальних умов для комфортного перебування школярів у навчальному закладі та розкриття їхніх природних здібностей у різних напрямках: академічному, спортивному, інтелектуальному, художньому, креативному (творчому), соціальному.
Гордість і славу закладу складають його учні, випускники. Вихованці школи беруть активну участь у І-ІV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Цього року у ІІ (районному) етапі учні Кролевецької СШ №3 вибороли 98 призових місць: І – 16, ІІ – 36, ІІІ – 46. Найбільше призерів підготували вчителі: Галанов О.М., Лисенко Л.П. (по 8), Головашова Л.О. (7), Рубан К.О., Пуховська Н.В. (по 6), Коваль Н.П., Павлова І.М., Касинець Н.Г., Галанова В.А. (по 5). А рейтинг школи очолюють такі учні: Федченко А.(8-Б), Лубенець І., Краснопольський П., Калініченко В. (9-В), Кривоноженков В.(8-Б), Носкова Ю. (11), Шумило І. (10-А). Завершено марафон обласного етапу олімпіад і традиційно школа лідирує серед навчальних закладів району по кількості переможців. Цього року їх 9. Це: Литвинченко А.(11 клас) та Селівоненко В. (8-Б клас) – І місце з географії (вчитель Рубан К.О.), Лубенець І. (9-В клас) – І місце з математики (учитель Галанова В.А.), Демченко М.(10-А клас) – І місце з французької мови (учитель Касинець Н.Г.). Другі місця вибороли: Федченко А.(8-Б клас) із світової літератури та російської мови (учитель Павлова І.М.), Кривоноженков В. (8-Б клас), з фізики (учитель Галанов О.М.), Селівоненко В.(8-Б клас) з історії (учитель Фрунзе С.В.), треті – Краснопольський П.(9-В клас) з фізики (учитель Галанов О.М.) та Павлова А. (9-В клас) з трудового навчання (учитель Чечель Л.М.). І на сьогодні 6 учнів школи перебувають на підготовчих зборах до ІV етапу Всеукраїнських олімпіад з географії, математики, фізики, французької мови.
Кожного року у школі є учень, який отримує стипендію голови ОДА. Першою ластівкою була випускниця Салтиш Катерина, яка є рекордсменом школи по кількості зайнятих призових місць у ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад.
Шахаєва Оксана, яка встановила рекорд по кількості
зайнятих призових місць на Всеукраїнському (ІV) етапі олімпіади з географії:
чотири роки поспіль вона виборювала перемогу.

Нині – Литвинченко Артем, який навчається у 11 класі і тричі перемагав на ІV етапі олімпіади з географії (цього року також буде брати участь), двічі отримував титул «Кращий учень школи», неодноразово був у складі команди-переможців у фізкультурно-оздоровчому фестивалі «Козацький гарт» та спортивних змаганнях «Ігри чемпіонів».

У 2011 році стипендіатом голови ОДА стала учениця 10-А класу Грибачова Юлія, яка отримала титул «Відкриття року-2011»: призер ІІІ етапу учнівських олімпіад з правознавства і світової літератури, фіналіст конкурсу «Програма обміну майбутніх лідерів», який здійснюється організацією Американської ради з міжнародної освіти за підтримки Посольства США в Україні та Міністерства освіти і науки України. З серпня 2010 по червень 2011 року Юлія перебуває на навчанні в США (штат Техас).

 

Зростаючий інтерес старшокласників до науково-дослідницької роботи, зміни в сучасній освіті та набуття нового статусу школи сприяли тому, що організація наукової діяльності учнів визначена одним із пріоритетних завдань навчального закладу. У 2004 році у школі створене і успішно функціонує шкільне наукове товариство учнів «Крок до успіху», головним завданням якого є організація науково-дослідницької роботи старшокласників , залучення їх до роботи у Сумському обласному осередку Малої Академії Наук та допомога у професійному самовизначенні. У 2006 році переможцем обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких проектів став Оболоник Антон (науковий керівник Пуховська Н.В.), а у 2010-2011 н.р. перше місце виборола учениця 10-В класу Удовиченко Юлія (науковий керівник Чуприна Т.В.). Вона буде брати участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт у м.Києві. Про високий рівень інтересу школярів до економічного та соціального життя району свідчить те, що минулого року учень 10 класу Єфіменко А. переміг у районному конкурсі-захисті бізнес-планів серед молоді (керівник Васильченко О.І.).
Цього року перемогла у конкурсі перекладачів, присвяченому ювілею нашого уславленого земляка Миколи Лукаша, Дорошенко І. (8-А , вчитель Неровня С.В.).
 
Минулоріч 151 учень школи стали учасниками Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» і отримали 8 відмінних та 48 добрих сертифікатів (районний координатор Пурига К.С.). Вихованці школи щороку беруть найактивнішу участь у конкурсах: Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Колосок» - 51 учасник («срібний колосок» отримали 15 учнів) та Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» - 26 учасників, із них 4 отримали відмінні результати, а 2 – добрі (районні координатори Коленко О.А., Лубенець М.І.).

 

Уперше у цьому році було проведено шкільний етап Всеукраїнського конкурсу з англійської мови «Грінвіч», учасниками якого стали 96 учнів школи (координатор Вельська Л.Ю.) та проводився шкільний етап Всеукраїнського конкурсу з українознавства «Патріот» (координатор Малиношевська Г.Г.).
У 2009 році Черняк Анна виборола ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу творчих робіт учнів, присвячених 200-літтю від дня народження М.В.Гоголя (учитель Коваль Н.П.). представивши поетичний альманах «Сторінками повісті М.В.Гоголя «Тарас Бульба».
Учні школи активні учасники та переможці районних етапів Всеукраїнських конкурсів: імені Т.Г.Шевченка (Оболоник А., 7-А кл., учитель Сідюк Н.Ф.), учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, «Безсмертний подвиг українського народу», «Людина і ліс» та інших.
Щороку вихованці школи радують жителів міста прекрасними роботами художнього та декоративно-прикладного мистецтва, які представляють на виставках Міжнародного літературно-мистецького фестивалю «Кролевецькі рушники» та на Хрестовоздвиженському ярмарку. Це картини виконані різними техніками (керівник студії художнього мистецтва вчитель образотворчого мистецтва вищої категорії Демченко С.І., яка у 2010 році нагороджена Почесною грамотою Національної спілки художників); роботи у стилі «квілінг», «ізонитка», «модульне орігамі» (керівник студії декоративно-ужиткового мистецтва старший учитель трудового навчання, відмінник освіти України Медвідь О.Ю.).
Зберігається наступність у роботі з обдарованими дітьми. У 2010-2011 н.р. у районних олімпіадах молодших школярів вихованці школи традиційно зайняли найбільше (6) призових місць: Сердюк К. (4-А), Жовнір Т. (4-А), Самоха А. (4-А) – з української мови; Коваленко Т. (4-В) та Кобизький В. (4-Б) – з математики; Мінінкова К. (4-В) – з природознавства (наставники Бик Т.М., Дудар Л.О., Рева Н.С.).Учні молодших класів школи неодноразово перемагали у районному етапі обласного природничо-математичного конкурсу «Совенятко», районному етапі Міжнародного дитячого конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у обласному щорічному конкурсі «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу». Вони активні учасники Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», Всеукраїнського інтерактивного природничого конкурсу «Колосок», шкільного фестивалю талановитої молоді «Яскравий зорепад».
 
 
Учителі 4-х класів: Бик Т.М., Дудар Л.О., Рева Н.С.
з переможцями районних олімпіад молодших школярів
 
Забезпечити такий високий рівень підготовки дітей може тільки той педагогічний колектив, кожний член якого володіє високим рівнем професіоналізму і педагогічної культури, у якому панує педагогічна, соціальна й управлінська компетентність, сприятливий психологічний мікроклімат. Так успішно навчати можуть тільки висококваліфіковані педагоги. Серед них – Рубан К.О., учитель географії вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, яка за наполегливу і результативну роботу з обдарованими дітьми у 2010 році була удостоєна звання «Заслужений учитель України» а у 2011 році отримала Премію Верховної Ради України. «Спортивна особистість – 2009» у номінації «Кращий викладач – 2009» - такий титул отримав учитель фізичної культури Скиба А.М., який у 2010 році (першим із району) у числі 10 кращих педагогів області занесений на обласну Дошку Пошани «Гордість педагогічної Сумщини».
 
 
 
Премію Верховної Ради України Рубан К.О. вручає голова Верховної Ради В. Литвин
 
 
Скиба А.М. (у центрі) під час вручення диплому
«Спортивна особистість-2009»
із начальником обласного управління освіти Пшеничною Л.В.

 

Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.
Сухомлинський наголошував «Майстерність і мистецтво виховання всебічнорозвиненої особистості полягає в умінні педагога відкрити буквально перед кожним, отже, й перед найпосереднішим, найважчим вихованцем ті сфери розвитку його духу, де він може досягти вершини, виявити себе, заявити про своє «я», черпати сили з джерела людської гідності, почувати себе не обділеним, а духовно багатим». І в цьому допомагає учням саме школа.
Виховна проблема школи – формування творчої особистості з інноваційним типом мислення, культури і поведінки, здатної самостійно генерувати оригінальні ідеї, бути конкурентно-спроможною.
У навчальному закладі значна увага приділяється позакласній роботі, створені умови для розвитку творчих задатків, реалізації обдарувань учнів через плідну роботу гуртків: «Юні рятувальники» (керівник Клок Н.М.), «Юні інспектори дорожнього руху» (керівник Клок Н.М.), фольклорного (Онщенко Г.І., Ткаченко Т.В), пошукової роботи «Пам’ять» (керівник Фрунзе С.В.), хору (керівник Ковтун О.В., Завгородня О.В.), «Логопедичні ігри» (керівник Клок Н.М.); секцій: баскетбольної (керівник Герасименко В.А.), футболу (Скиба А.М.); студій: декоративно-прикладного мистецтва «Вернісаж» (керівник Демченко С.І.), декоративно-ужиткового мистецтва «Дивосвіт» (керівник Медвідь О.Ю.), естрадного вокалу (керівник Ковтун А.В., Завгородня О.В.), літературної студії «Джерельце» (керівник Пирлик Н.М.).
Учні-гуртківці мають вагомі здобутки у міських, районних конкурсах. Неодноразово виставка дитячих робіт декоративно-прикладного та декоративно-ужиткового мистецтва у районному конкурсі «Золоте перевесло» на Хрестовоздвиженському ярмарку та Міжнародному літературно-мистецькому фестивалі «Кролевецькі рушники» займала І місця. Учениця літературної студії «Джерельце» Оболоник Анна (7-А) – переможниця районного конкурсу «Проба пера». Солодка Владислава – член студії естрадного вокалу – переможиця районного пісенного конкурсу юних вокалістів «Заспіваймо, друзі» (2010).
Із метою розкриття розвитку творчих можливостей і здібностей учнів у навчальному закладі організовується шкільний фестиваль талановитої молоді «Яскравий зорепад» серед учнів 2-11 класів у номінаціях: «Творче слово», «Золотий голос школи», «Юний танцюрист», «Юний актор», «Юний музикант-інструменталіст», «Юний художник», «Юний гуморист».
 
 
Переможці молодшої групи відбіркового туру шкільного фестивалю талановитої молоді «Яскравий зорепад»
 
Персональні виставки творчих робіт юних обдарувань представлені в шкільній галереї «Таланти родом із дитинства».
З метою стимулювання та заохочень класних колективів і окремих учнів у кінці навчального року підводиться підсумок шкільного проекту «Перемоги приходять до наполегливих», у якому в минулому навчальному році у номінації «Кращий клас року»перемогли учні 6-Б класу (класний керівник Онщенко Г.І.), серед 9-11 класів – учні 11-А класу (класний керівник Сіра В.О.); у номінації «Кращий учень року» вже вдруге перемогу здобув учень 10 класу Литвинченко Артем, у номінації «Кращий спортсмен року» - учениця 11-А класу Замула Яна; у номінації «Кращий випускник року» - учень 11-А класу Доценко Анатолій, Демченко Марина, (9-А) отримала визнання у номінації «Відкриття року».
Педагогічний колектив приділяє велику увагу збереженню та розвитку здоров’я учнів, організовує їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя.
Гордістю школи, району, області є спортивні досягнення команди школи, яка три роки поспіль стає переможцем обласних етапів Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт» і є учасником заключного ІV етапу цього фестивалю. Так, у 2008 році серед 27 кращих команд України вихованці школи вибороли ІV місце. (м. Біла Церква), доробок команди – п’ять медалей: дві – золоті, дві – срібні, одна – бронзова. У 2009 році – Х місце (с. Пляшево Рівненської області), доробок команди – сім медалей: дві – золоті, дві – срібні, три – бронзові. У 2010 році – п’яте місце (МДЦ «Артек»).
 

«Разом ми – сила!» Команда призерів обласного етапу та учасників Всеукраїнського етапу фестивалю «Козацький гарт»

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz