Літопис кращих уроків вчителів школи
Учитель
Лисенко Лариса Петрівна |
|
Педагогічний портрет |
Вчитель вищої категорії. Стаж педагогічної роботи – 14 років.
|
Дата проведення уроку
|
15 жовтня 2010 року, засідання методичного об єднання вчителів хімії та біології |
Клас 8-В |
Предмет біологія
|
Тема: |
Загальна характеристика підцарства Багатоклітинні тварини.Тип Губки.
|
Мета: |
Узагальнити знання про одноклітинні організми, ознайомитися з особливостями будови багатоклітинних тварин, будовою та процесами життєдіяльності губок; активізувати розумову діяльність, розвивати вміння аналізувати і робити висновки, висловлювати свої думки з допомогою біологічних термінів; формувати екологічну культуру.
|
Родзинки уроку
Учитель
|
Онікієнко Світлана Степанівна |
Педагогічний портрет
|
Вчитель вищої категорії, вчитель-методист. Стаж педагогічної роботи – 25 років.
Педагогічне кредо: допомагаючи іншому піднятися нагору, ми самі наближаємося до вершин.
Любити людей і свою справу – це надійний фундамент для щастя |
Про себе |
Намагаюся бачити вже сьогодні в кожному своєму вихованцеві майбутню особистість. Не приховую від дитини свою любов до неї, свою повагу і очікування від неї успіху, бо тільки успіх породжує новий успіх і посилює впевненість у своїх силах, є джерелом внутрішніх сил дитини, яке дає енергію для подолання труднощів. Переконана, що формування інтересу до математики, внесення різноманітності та емоційного забарвлення в навчальну роботу – необхідні умови розвитку учня та успішного засвоєння знань. Пам’ятаю, що виховуючи і навчаючи дітей, слід бути оптимістом, не втрачати доброти і віри! |
Родзинки уроку
Дата проведення уроку
|
17 грудня 2008 року, засідання районного методичного об’єднання вчителів математики |
Клас
|
5-А |
Предмет |
Математика |
Тема: |
Квадрат і куб числа
|
Мета: | Ознайомити учнів із поняттям степеня числа з натуральним показником та з термінами (основа степеня, показник степеня, квадрат і куб числа). Формувати вміння записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки; знаходити квадрат і куб натурального числа; дотримуватись черговості виконання дій при обчисленні значень числових виразів, до яких входить степінь. Розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість, інтерес до математики. Виховувати почуття відповідальності та впевненості, культури математичних записів. |
Особливості уроку |
Поетапне формування дій учнів, «відкриття» поняття степеня і розуміння суті запису добутку однакових множників у вигляді степеня. Колективне опрацювання матеріалу підручника за допомогою системи спеціальних позначень. Складання опорного конспекту, динамічна пауза, яка передбачає повторення геометричного матеріалу, повторення вивченого матеріалу у вигляді математичної казки |